Search
22 Haziran 2017,Perşembe
  • :
  • :

Kafamda sorular

Kafamda sorular

koşturuyorum beşiktaş topçusu gibi bir o yana bir bu yana, ne özel hayatım kalmış, ne kişisel bir zevkim. akşam iş sonrası masalarına katılamaz olmuşum mesailer yüzünden. öğleyin 45 dk yemek molası vermişim, bir tavuk bacağına 20 tl ödeyip, 30 dakika yemeğin gelmesini beklemişim. şükür ki gelmiş, yemişim de akşama kadar aç kalmamışım.

her akşam 11’de akşam yemeği yiyebildiğim için göbeğim almış başını gitmiş, soranların bir yandan saçma sapan “bira göbeği” yakıştırmalarına maruz kalmışım. gün içerisinde 10 dakika boş kaldığımda, beşiktaşlı web sitelerine bakmışım. gomis ikinci plana düşmüş, etoo’yu alıyormuşuz. içimde fırtınalar kopmuş. hemen gidip arkadaşlarıma olm etoo’yu alıyormuşuz diye anlatmak, yüzüme hiç bitmeyecek bir gülümseme yerleştirmek istemişim. zaten diego da istediğimiz bir oyuncu değildi, can sıkacak konu değil diye de kendi kendimi sakinleştirmişim. onunla böbürlenecek arkadaşıma “daha formayı giymedi, güvenme” demişim ama içten içe de geçen hafta konuştuklarımı düşünmüşüm. hayat hep güzelmiş, hiç kötü bir şey olmuyormuş.

bok güzelmiş afedersiniz. hayatın her alanında itilen, kakılan, hor görülen, kaale alınmayan, bir gık dese kafasına yumruk, beline cop yiyen bir topluluğun üyesi olarak, sözde bir nefes almak için gittiğim maçlarda, ulan her şey bok gibi bari burada keyifli olalım diyerek ağız dolusu, salyalı salyalı küfrederek, yanındakine tekme tokat dalarak mükemmel bir 90 dakika geçiririm.

maça gitmeden önce facebook’ta beşiktaşk yazarım, 7 like gelir. akşam koymadan gelmeyin kanka diyen 10 senedir görüşmediğim arkadaş görev yükler. twitter’da iki hashtag’le tweet atarım. akşam maç nolur diyen şirketten arkadaşıma 4 atarız derim. lakin hiç 4 atmayız, hiç atmadık da. 10 atarken bile 4 atmadık. 8 yerken 20 tane yedik ama.

“ama ben beşiktaş için ölürüm!” hıhı.. “sevinmek için sevmedim.” bok sevmedin. basbayağı sevinmek için sevdin, eylül 1’de biten transfer döneminin üzerinden 15 gün geçmeden transfer istedin. maçları kazanmayı istedin olmadı mı, iki güzel hareket istedin. sahi ne çok şey istedin. asıl istemen gerekeni hiç istemedin; takımın senin gibi olsun istemedin, mücadele etsin, kaybetsin ama yılmasın demedin. o kadar paramız yok; akıllı transfer yapsınlar, zaten takımın iskeleti belli hiç demedin.

illa bir 10 numara gerekliydi bana, sahi ben kaç numaraydım ki?



türkiye'de beşiktaş maçından başka maç izlemez. epl, bbl, la liga, euroleague izler. iztv izler, atlas ve uykusuz okur, birgün'ün veda öncesi kağıdını beğenmediği için pdf'ini okurdu, şimdi basılı birgün okur. 2003'den beri WK


2 thoughts on “Kafamda sorular

  1. Mutlu demirbaş Yazar

    hala sinirimi alamadım, şampiyon olacakmışız hep. bu takımın forması şampiyonluğa oynarmış. oynuyorsun da ne oluyor? olabiliyor musun? hayır. yapıyorlar mı? hayır.

    otur dinlen bir, bir bak bakalım gidecek yer var mı daha? başarıya ulaşmak için feda edecek neyi bıraktın elinde? bir dur, soluklan ya. Buradan yönetime sesleniyorum, gidip 35+ üzeri yaşlı 5 milyona oynayacak 3 adam getirin. siz getiremiyorsanız biz getirelim, çok mu zor?

Bir Cevap Yazın